MusicPlaylist

"Sejak hari pertama, kita dijadikan,

telah tertulis segala nasib kita

di luh mahfuz. Buruk baiknya kita tak tahu. ,

Tapi kita perlu

berusaha memenuhi kemahuan hidup kita"

CAHAYA

Monday, May 2, 2011

UPDATE TERBARU CIK CAHAYA

Salam,

Dah lama tak update cerita terbaru saya....last entry bulan 12 haritu..sebelum jadi 'USTAJAH'.. teramatlah busy semenjak bertukar profesion ni tapi walau apa pun saya tersangat rindu dunia hitam putih saya, rindu nak buat pliding, rindu nak buat hujah..hehe tapi nak buat cmne kan saya redha dengan apa yang saya buat sekarang..REDHAKAH??? hehe what ever lah..malas nak cerita pasal kerjaya terbaru ni pe pun saya akan buat yang terbaik walaupun selalu terdetik dalam hati ni ya allah ya tuhanku cepatlah dapat kerja lain...adeh!! teruk kan saya..Sekolah Bestary so semua pun nak bestari lah kan..walau apa pun setiap yang mendatang saya akan hadapinya dengan sebaik mungkin..aja2 fighting nurul =)

Selain tu saya tersangat busy uruskan tuk majlis pertunangan saya akan  datang insyaallah 11/6 ni, alahai teramatlah banyak nak kena prepair tuk kahwin ni..saya ngah busy sekarang tuk majlis pertunangan, majlisnya simple je tapi simple2 pun mesti kena prepair jugak, kalau boleh xnaklah susah kan ma walaupun dah banyak susahkan dia sekarang...call je ma cakap "Ma ni camne, ma ni camne  ma ni camne"...hehehe biasalah mana de experience tuk benda2 macam ni semua. nak cakap teruja em ntahlah macam2 fikir sebab lepas ni status saya dah bertukar 'TUNANGAN ORANG' cannot nakal-nakal dah...

Dah prepair beli ckit2, minggu lepas dah beli cincin merisik ngan bertunang..cantek2..pastu semalam g jakel (JAKEL SALE GILER)  beli kain tuk buat baju masa akad nikah t, heheh mesti pelik nape beli awal baju akad nikah, tunang pun belum lagi..beli awal sebab nak buat barang tuk hantaran tunang t...en fazli kata pandainya cik nurul...kain sifon warna putih ada manik pink2 ckit kat ctu pun dah bis RM300..padan muka en fazli sebab kena pakai sampin pink..auwwww..mula2 dia xnak tapi kena paksa ngan cik nurul sebab cik nurul xnak beli sifon fully white t xdelah janggal sangat nak pakai next raya tahun depan..hebat tak perancangan cik nurul??? pilihkan tuk en fazli sampin warna light pink kalau soft pink kang nampak lembut plak...harga sampin tu RM120 bodek punye bodek dapat RM80..sape yang bodek??sape g saya lah..

Banyak g tak beli ni kalau fikir2 agak pening nak g jalan TAR t..shopping2 lagi..Apa pun saya berharap sangat majlis saya ni akan berjalan dengan lancar. t saya update gambar majlis jika berkesempatan..Doakan kami, sedar tak sedar dah 1thn 5 bulan lebih dah we are together2 and alhamdulilah dengan restu both of family kitaorang akan disatukan..hahaha sangat broken..

P/S: [MODE SERIUS] SERIUSKAH?? Ya Allah yatuhanku semoga kami tabah dan dipermudahkan urusan kami, dijauhkan segala ujian yang mendatang..dikuatkan semangat menghadapi frasa 'SEBAGAI TUNANGAN ORANG'. Sangat sedih sebab setiap kali call ma mesti ma kata " along nak kawin dh ek..ma macam xpercaya je rasa baru je ma susukan along" sangat sedih bila dengar ma kata camtu..satu perasaan  g tersangat lah takut..hahaha aku ni semua nak takut..takut nak tukar status..


cincin tunang n risik

pandangan sisi =)

baju tunang (sila abaikan keadaan sekeliling)

kain baju melayu en fazli n samping

haha ni berkaitan ke? xpun, second bf cik cahaya sebelum pasang spoiler

No comments: